Klachten

Dental Care Utrecht doet haar uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een klacht hebben dan kunt u dit hieronder kenbaar maken. Dental Care Utrecht is aangesloten bij de klachtenregeling van de beroepsorganisatie, de NMT (Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde) en de ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen)

Met onderstaand formulier kunt u een klacht indienen over de zorg- of dienstverlening van uw tandarts, een medewerker of de praktijk. Wij verzoeken u het formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Uw gegevens worden uiteraard vertrouwelijk behandeld, in overeenstemming met de wet- en regelgeving hiervoor. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u zo spoedig mogelijk een ontvangstbevestiging. We informeren u over het verdere verloop van de behandeling van uw klacht.

Advies van TIP

Als u er met bovenstaande procedure niet uitkomt, kunt u een stapje verder gaan en telefonisch advies en informatie inwinnen bij Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 1,- per gesprek). TIP is opgericht door beroepsorganisatie NMT. De afhandeling verschilt per situatie; de TIP-medewerker kan u verder adviseren.

Klachtenformulier

  • Persoonsgegevens

  • Let op! Als u op de knop 'versturen' klikt controleren wij uw invoer. Krijgt u geen verzendbevestiging op het scherm, maar bijft het formulier staan, corrigeer dan de met rood gemarkeerde velden.